Angelica has something really special going on

Hösten känns lång...jag längtar till vintern. Jag gillar snö och riktig kyla. Inte sådan kyla man inte förstår sej på, sån som på hösten. Man vill gå i vårjacka men det är för kallt. Men när man tar på sej vinterjackan så svettas man ihjäl. Men en resa utomlands skulle inte heller sitta fel. Om typ fyra veckor åker min familj till Teneriffa, utan mej. Ush det är orättvist ibland. Men jag blir glad när jag flyttar tankarna till Stöten. I januari åker jag. Och nästa vecka åker jag för en introhelg och utbildning. Det ska bli kul att komma upp dit igen och se vilka som fått jobbet. Sen är det tydligen snö där uppe också, så det bli nog skidåkning ^^,

Vi hörs!
God natt


Kommentarer
Postat av: michaela

saknar fjällen gör jag

2008-11-10 @ 22:41:49
Postat av: tuss

hejhund åk skidor åt mig!

2008-11-10 @ 23:10:10
URL: http://tuws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0