Halloween

I fredags var det Halloween och utklädda människor på alla gator och torg. Själv satt jag hemma med Mickis och Emma och såg på en skräckfilm, som inte alls var läskig. Vi spelade också spel och skrattade mest.

Igår (lördag) däremot var vi bjudna på maskeradparty i Lindö. Där fanns allt från djälvular och döda cowboys till geishor och tigrar. Själva kom jag och Linus som katt och vampyr, precis som planerat. Senare under kvällen blev det prisutdelning för bästa kostym och jag vann faktiskt 2:a pris *segertecknet*. Sen åkte jag och Linus vidare in till stan där vi stod och frös i Hugo-kön. När vi efter 40 minuter kom på att vi inte rört oss en meter gick vi in på Otten istället (V.I.P) Yeah. Där fanns också sjukt många som klätt ut sej. Det är superhärligt att se folk som kan bjuda på sej själva och klä sej ovanligt och roligt. Vill tillägga att jag saknat lilla dansgolvet. Sinnessjukt rolig musik...och kväll över huvud taget.

Pussah

Kommentarer
Postat av: Helllii

2008-11-04 @ 16:00:53
URL: http://guessshoes.blogg.se/
Postat av: Anonym

Wow du va ju snyggast ;)

2008-11-04 @ 16:01:24
URL: http://guessshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0