Lövräfsarn

Hela dagen har jag spenderat åt att räfsa tomten. Jag känner mej duktig, och pappa är nöjd. Men när det sista skulle upp på komposten så gick min nagel av. Panik! In och limma med ögonfranslimmet och smeta på massa nagellack. Men det blev inte bättre. Ringde ner till farmor och farfar, de hade superlim! Yes, nu sitter nageln fast. För stunden i alla fall. Snart lossnar den nog. Då blir det inget kul. Då måste jag troligtvis kapa av alla naglar för att det ska se normalt ut.



Som vanligt har jag beslutsångest. Idag är det för vad jag ska göra ikväll. Kanske åker jag med in till stan eller så spelar ja spel med farmor och farfar. Hmm...

Bye bye rabarberpaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0