Suck.

Då var det dags för Björn Rosenström att entra Norrköping igen och kliva in på Otten och ge en hejdundrande show. Det som först var en garanterad utgång med förfest där slutade med kabrak! Idag fick jag mejl. Jag ska till Stöten då och utbilda mej till skidlärare. Aargh...kunde det inte varit helgen efter, eller innan. Snälla alla som läser detta, gå till Otten 22 november och titta på Björn och sjung och skrik åt mej! Jag ska åka skidor istället. Inte för att det är tråkigt men jag var superpepp på Rosenström alltså. Ja vad ska man göra åt det. Ibland händer allt på en och samma gång, man får helt enkelt ta och välja. Det finns fler chanser. Tänk positivt (:










Puss på er

Kommentarer
Postat av: michaela

skit i det nu. jag tackar hellre Ja till ett jobb i stöten än att se björna. Björna kan vi se nästa gång han spelar. No problems

2008-11-06 @ 20:12:33
Postat av: Jessica

Åh jag vill på Björn Rosenström! (Hittade av en händelse din blogg på Linneas sida..) Så, vad gör du nu efter studenten?

2008-11-07 @ 18:13:18
URL: http://yiskha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0