Det är dags...att bli sjuk

Ont i halsen...det är det enda jag känner just nu. Var på vårdcentralen idag och fick veta att jag hade bakterier i halsen, streptokocker grupp A som det så fint heter på doktorspråk. På svenska brukar vi kalla det halsfluss. Som tur är så var det en mildare variant av halsfluss och de gav mej inte äns medicin. Jag fick åka till apoteket och handla på mej massa galna halstabletter och panodil istället. Så nu sitter jag hemma inlindad i halsduk och knaprar halstabletter.



Imorn är dagen då jag drar till Stötenfjällen. Jag har packat och är redo för resan. Jag håller tummarna och hoppas på det bästa men är även beredd på det värsta.
   Farmor och farfar kommer hem imorn från Turkiet efter två veckor (de ringde idag och sa att de låg och glassade vid poolen). Så vi har varit kattvakt åt Trullsa båda veckorna de varit borta. Hon är så söt.

Kommentarer
Postat av: Therese

Vad hände med sötaste bilden på trulsa ?

2008-10-16 @ 17:14:57
URL: http://tuws.blogg.se/
Postat av: michaela

lycka till heto

2008-10-17 @ 12:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0