Det första inlägget

Jaha då var det här mitt allra första inlägg här. Jag är lite stolt över mej själv att jag faktiskt lyckats göra en egen blogg. Först var jag lite tveksam över om jag verkligen skulle fixa att ha en egen blogg eller om det äns skulle vara roligt. Jag fick många bra tips från andra och jag är tacksam för dem, annars hade jag inte skrivit detta nu. Jag får se vad det hära leder till men än så länge är jag överglad åt denna nya grej. Jag har ju ännu inte riktigt förstått mej på alla olika flikar och annat man kan göra på bloggsidan men jag antar att jag, med lite hjälp, kan få till en riktigt rolig och glad blogg som folk vill läsa. Eller...i alla fall jag...och kanske mamma. Hehe. Nu tror jag att det är dags att säga God natt!

Puss

Kommentarer
Postat av: maria

och jag läser:)

2008-10-09 @ 23:00:44
URL: http://hellomara.blogg.se/
Postat av: michaela

Jag kommer att läsa:)

2008-10-10 @ 17:22:20
Postat av: alexandra

Jag med :) hihi

2008-10-10 @ 17:59:38
URL: http://mysunshine.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Mamsen kommer att läsa förstås..

2008-10-13 @ 12:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0