Lucky tuesday

Ibland kan man vakna på morgonen och känna att det kommer bli en bra dag, det hände för mig idag. Solen sken imorse (10:45) när jag öppnade ögonen och jag visste redan då att livet skulle kännas underbart idag. Förutom disken i köket och allt smuts jag var tvungen att dammsuga upp på golvet så har detta varit en rolig dag än så länge. Oväntat kom Linus vandrandes på grusgången...och vi gick ut på höstpromenad.






Snart är det dags att åka upp till Stöten för första, kanske också sista, gången. Det var något jag inte förstod till en början men nu har jag börjat fatta. Det blir som en slags tävling, om vem som ska knipa finalplatsen till vintersäsongen 2008/2009 i Stöten. Vem kom på den tävlingen förresten? Har vi inte redan varit på intervju och blivit "uttagna" för att börja jobba? Jag förstår egentligen ingenting! Om det värsta skulle hända och jag behöver lämna denna dumma tävling så ska jag aldrig mer åka till fjällen, jag ska hata skidor och allt som har med det att göra. Nu blir jag ledsen och arg. På dumma Sälen och dumma Stöten. BLÄ!

Don´t laugh at me it´s making me cry

Kommentarer
Postat av: michaela

idiot uttagning. det ska räcka med en intervju

2008-10-14 @ 23:31:41
Postat av: alexandra

Du är en vinnare!

2008-10-15 @ 20:27:10
URL: http://mysunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0