Onsdag

För att inte verka som värsta slackern så kan jag berätta att jag sökt ännu fler jobb. Dessutom ska jag strax sätta igång att "städa" huset tills mami och papi kommer hem.

Ikväll blir det Olana-kväll i cirkuslokalen. Pizza, spel, övernattning och en och annan överraskning väntas. Senare idag ska jag åka och handla frukost tillsammans med Ullis. Det kommer bli en toppenkväll tror jag! Tyvärr missar man årets utgång typ..men jaja vad gör man inte för sina cirkusapor :P

Countdown 3 days...
Snart är det den efterlängtade Allahelgonadagen, eller Halloween som det amerikaniserade namnet är. Igår införskaffade jag mej ett par löständer som jag faktiskt provade idag. Jag hoppas limmet håller...Så här såg det ut:
Sedan har jag funderat över öronen och så kom jag på att *harkling* jag kan ta ett par BH-kuddar :P Det är sant. De ser ut som kattöron. Så nu tror jag bara det är svansen kvar, om jag äns ska ha det.

MJAU





Kommentarer
Postat av: michaela

jag har massor bh-kuddar från vit till rosa. fråga mig om du inte har rätta färgen :D

2008-10-29 @ 13:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0