Onsdagen den 22:e oktober

Ooh idag gick jag upp supertidigt (9:00). Då började jag morgonen med en promenad, faktiskt! Det var grymt skönt fast det blåste. När jag kom tillbaka åt jag frukost och knappade mej in på datorn. Fram tills nu har jag hunnit söka ett jobb :) NÖJD! Men det är en hemlis vart det var ^^,
   Hoppas Emma ringer snart, hon ska allt komma och hälsa på mej, den typ arbetslöse Angelica. Sen ikväll blir det träning som vanligt och snart är det helg...igen. Då ska jag och Moa åka till Campus i Linköping och stå skyltdockor på en fest. Vi ska ha höga hattar och en mantel var. Frääänt. Nu ska jag väcka Snuttan...

SLUT

Kommentarer
Postat av: michaela

maaah jag gick upp 7.20.. mohahahah. vad ska du och emma leka:O

2008-10-22 @ 12:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0