TORSDAG!

Yapp då var det torsdag. Händer egentligen ingenting speciellt. Nu har jag precis ätit frukost och så tog jag min vanliga runda imorse, suppah-skönt som Mickis hade sagt. Ikväll blir det träning som vanligt, först nybörjarna och sen grabbarna med "cola-utmaningen". För er som inte vet vad cola-utmaningen är så ska jag berätta. Jag ställer en trampett framför skumgropen och placerar en tjockmatta på högkant precis bakom trampetten. De ska alltså försöka ta sej över mattan och den som gör det först får en coca cola. Det roligaste är att de försöker så himla väl men de är så satans små att de aldrig kommer över, de drar bara med mattan ner i hoppgropen xD Maha! Det är himlans kul att se på vill jag lova.

The legendary miss Britney Spears
Yes she´s back! Jag bara älskar Britney. Vi har fått alldeles fel omdöme gällande henne på grund av media. Nobody´s perfect säger jag bara.
http://video.msn.com/?mkt=sv-se&vid=b432b56c-74e2-48c1-9b73-0eeeefa80165&from=SVSE_SonyBMG&tab=m1224746374985

Good day mate

Picku

Kommentarer
Postat av: michaela

vi ska ju se angelica idag också om du hinner

2008-10-23 @ 11:58:50
Postat av: Mooova

jag vill göra colautmaningen!

hoho, superkul!

2008-10-28 @ 19:28:09
URL: http://helahuvetstormar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0