"Begäret förstorar det man önskar"

Eller?

Se så soligt det är ute, härligt! Det är så här dagarna ska se ut. Sol, sol och åter sol. Okej, jag kan faktiskt medge att jag längtar till sommaren även om jag älskar vintern och snön lika mycket. Snön har legat på marken ett bra tag nu så våren förtjänar att komma fram snart. Tänk er när knopparna slår ut på träd och buskar och sen kommer vårblommorna och alla fåglar sjunger. Och så fyller ju jag år, det är ju höjdpunkten under våren ;)
  För övrigt har jag precis ätit frukost, kikat runt lite på arbetsformedlingen.se (stammis for ever) och smörjt in mej med sololja i ansiktet. Romeo ligger i mitt knä och klämmer mej på låren med sina små tassar. Söt söt. Ikväll hoppas jag att det blir träning -box! Alla tiders!

Jag, Annika och Mimmi i Stöten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0