En vanlig dag

Jag kommer inte hit ofta, även om jag vill. Det är väl glömskhet, eller lathet? Det är precis som alla andra dagar. En vanlig dag. Men inte som förut, då med rutin. Men man biter ihop och tänker på det man har istället för det man inte har.

Jag har fastnat för en jättebra serie -"The vampire diaries". Dock påminner serien mycket om "The Twilight saga" men det gör inget. Den är lika bra för det, och jag fortsätter att förbli en trogen fantast av Twilight. Böckerna är ju utan tvekan de bästa jag läst och filmerna är inte sämre. Med detta sagt så ska ni absolut börja titta på The vampire diaries, om ni inte redan gjort det. Läs och se även Twilight!


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0